tiistai 27. syyskuuta 2011

SHY:n näyttely Lahti 24.9.2011

Ihan ekana, anteeksi että tämä postaus tulee vasta nyt! En ole jaksanut kirjoittaa aikaisemmin. Arvostelut laitan seuraavaan postaukseen, mutta tähän vähän tunnelmia ja kuvia. (:

Tämä näyttely oli siis minulle ihan ensimmäinen näyttely vieraalla paikkakunnalla! Aamulla täytyi herätä aikaisin, että ehdittäisiin ajamaan näyttelypaikalle. Menin Katin ja hänen mielettömän robolaumansa kyydillä. :D Minulla oli myös mukana iso laatikko myytäviä tavaroita, ja suurin osa niistä menikin.

Päivä oli tosi pitkä, koska oltiin paikalla jo yhdeksän aikoihin, ja näyttely venahti tosi pitkäksi! Oltiin kotona vasta n. 21.30. Mutta näyttely ei ollut suinkaan tylsä! Minulla oli melkein koko ajan hommia, sillä olin pk syyrialaisten assari. (: Oli tosi hauskaa hommaa! Ainoa miinus oli tietenkin se, että en meinannut löytää oikeita bokseja. :D Ja palkaksi pitsaa! Nomnom. :3

Samaan aikaan pidettiin myös yhdistyksen kokous. Minua kysyttiin hallitukseen, koska luultiin että olen jo kohta täysi-ikäinen! :D Kun oikea ikä selvisi, niin en tietenkään päässytkää hallitukseen, koska ikäraja on 15. -.-

Eipä mitään erityistä, oikein mukava näyttelypäivä oli. Mielellään lähden myös Grand Gaalaankin!
Nellan tulokset paljastan vasta tuossa seuraavassa postauksessa. (; Sitten vähän kuvia.



Näyttelypaikkana oli koirankoulutushalli.
Mun "urakka". Pk syyrialaisten pöytä.
Menossa ulkomuotoluokan arvosteluun. Keskimmäinen boksi.

Ulkomuotoluokan arvostelussa.
Nellan väriä piti näyttää toisellekin tuomarille. On se ihme juttu! :D

Lemmikkiluokan arvostelussa.
Myytävät tavarat hupeni!



Muita hamstereita. :3
Osa palkinnoista.

                                                       - R

2 kommenttia:

  1. Hei. Blogissani on sinulle blogitunnustus. :)

    http://roborovskit.blogspot.com/2011/09/blogitunnustus.html

    VastaaPoista