keskiviikko 4. tammikuuta 2012

My christmas by Nella.

"Mm, mun joulu meni tosi lepposasti, nukuin koko päivän ja välillä heräsin kuuntelemaan ihmisperheen ääniä. Alkuviikosta sain huostaani myös kaks sellasta pikku mukeloa, joista ei mulle paljon iloo oo. Palataampa vielä vähäsen taaksepäin... eräs ilta sain lenkkeillä ja omistajani nukahti ja unohti laittaa minut terraariooni. Mikä typerys! Aamulla alko väsyttää, joten kiipesin kaapin rakoseen nukkumaan. Kuulin päivällä kun minua huudeltiin, mutta väsytti liikaa. Seuraavan yön sain taas lenkkeillä, omatoimisesti. Aamulla taas kipitin piiloon. Nälkä kuitenkin yllätti, joten laskeuduin alas ja hamstrasin pahvia. Silloin se tapahtui, omistajani löysi minut! Helpotus taisi olla molemminpuolinen, sillä minä sain paljon ruokaa ja omistajani ei tarvinnut huolehtia minusta enää. Seuraavana päivänä taisi sitten ollakin se jouluaatto... Heräilin kunnolla kymmenen aikaan, sillä vieressä oleva telkkari alkoi taas juttelemaan minulle. Oli ihan hyvä että heräsin, sillä minulle tuputettiin taas ruokaa. :3 Myös niille pienille pirpanoille, joiden häkki tuoksuu hyvälle. Lenkillä aina pistäydyn katsomaan mitä se oikein pitää sisällään. Sieltä löytyi ihana putki! Toivottavasti omistajani tajuaisi ostaa sellaisen minulle myöhäisenä joululahjana. Pidin siitä, mutta vielä enemmän niistä portaista, jotka minä sain lahjaksi! Niiden päälle mun on helppo kiivetä ja jyrsiä omistajani korulipasta. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikki hamstraajat! Mitäköhän tuo edes tarkoittaa..."


"Täs mun ihana kuva jo toisen kerran! Oon mä vaan niin ihana. ^^"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joo tiiän, en keksiny tähän mitään! :D Voisin tehä vaikka huomenna jonku postauksen Nellan lempitavaroista tms. (: Tää oli nimitttäin mulle ehkä vähän liian haastava aihe! Tai sitten Nella oli niin laiska jouluna että siitä ei edes keksinyt mitään!

- R & N


Hyvää uutta vuotta kaikki 25 lukijaa! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti