sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Siivoilua, vaihteeksi.

Huhhuh, taas on täytynyt siivota Nellan terra. Kaipailisin hieman vinkkejä sisustukseen, koska minulla ei näitä syrkkikokoisia virikkeitä hirveästi ole, mutta zooplussalle lähtee heti tilaus kunhan saan myytyä vanhaa rojua pois. (Ei meillekkään mielettömästi hamsun tavaroita mahdu!) :D Kolme laatikollista on jo täynnä roinaa ja vieläpä vaatehuoneen lattia! Mikään muu ei ole niin ärsyttävää, kun joka kolosta pursuavat putket ja pesämökit. -.-

Nellalle kuuluu tosi hyvää. Painoa on jo saavuttanut, ja painaa 163 grammaa! Hyvä Nella! Kaksi näyttelyä on jo tiedossa, mihin ollaan menossa. Siis se Lahti (24.9, se on jo lähellä, IIK) & Jyväskylä (8-9.10), jonka järjestää paikallinen yhdistys (JKJY). Ihan sika siistiä päästä kahteen näyttelyyn näin pienellä aikaa! Haluaisin myös (marraskuussa?) Grand Gaalaan Helsinkiin, riippu ihan Katista lähteekö se. ;D
Aws, ja sitten ne pikkurobot! Syntyispä jo :3 Noei, ei mulla mikään kiire oo...
Niijoo, Nella oli taas yks yö karannu terrasta, ja kiipeili mun päällä -.- Laitoin sen takas ja kävin nukkumaan. Eikös se tullu taas mun sänkyyn! Kiipesi koululaukun päälle ja siitä sitten. Oli tuon kukkaruukun päältä kiivennyt juoksupyörän päälle ja siitä työntänyt sen pienen kannen pois. Näin helppoa se on Nellalle.







                                          Olen räpsinyt Nellasta muutamia kuvia tässä lähipäivinä. =)











                                   
                                - Nyt kun syksy on virallisesti lähtenyt käyntiin, niin hyvää syksyä kaikille hamsuharrastajille! =) Loppuun tämä "shieni" (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti